ورزش

اولین گلم خیلی شیرین بود؛ پرچم ایران را در اروپا بالا نگه می‌داریم / گفتگوی اختصاصی خبرورزشی با لژیونر جدید فوتبال ایران

اولین گلم خیلی شیرین بود؛ پرچم ایران را در اروپا بالا نگه می‌داریم / گفتگوی اختصاصی خبرورزشی با لژیونر جدید فوتبال ایران

به گزارش خبرورزشی، سعید سحرخیزان جزو معدود خروجی‌های یکی، دو سال اخیر فوتبال ایران بوده که ابتدا در هوادار درخشید و سپس در گل گهر به روند رو به رشد خود ادامه داد تا جایی که حتی امیر قلعه نویی او را به تیم ملی هم دعوت کرد. پس از به ثمر رساندن ۱۰ گل با پیراهن تیم سیرجانی در فصلی که گذشت، سحرخیزان تصمیم گرفت ماجراجویی خود را خارج از مرزها ادامه دهد و در ۲۱ سالگی با پیوستن به اورنبورگ روسیه، تبدیل به یکی از جوان‌ترین لژیونرهای تاریخ فوتبال ایران شد. این مهاجم آذری در نخستین مسابقه فصل جدید لیگ برتر روسیه نیمکت نشین بود اما پس از آن دو بار به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت و دیروز هم برابر آکرون در ترکیب ثابت قرار گرفت و نخستین گل تیمش را زد و پس از آن هم محمد قربانی موفق به انجام این کار شد. همین بهانه‌ای شد دقایقی با او گپ بزنیم.

اولین حضور فیکس در لیگ برتر روسیه و اولین گل؛ فکر می‌کردی تا این اندازه خوب شروع کنی؟

حقیقتا منتظر فرصتی بودم تا بتوانم توانایی‌هایم را به اثبات برسانم چون از خود مطمئن هستم و در تمرینات تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا چیزهای جدید یاد بگیرم. البته احساس می‌کردم به کمی زمان نیاز دارم تا با شرایط اینجا وفق پیدا کنم چون ناگهان همه چیز برایم عوض شده اما خدا را شکر می‌کنم که اولین گلم خیلی زود از راه رسید و قطعا این اول راه است. فقط از این متاسف هستم که نتوانستیم بازی را که بر آن احاطه داشتیم، ببریم و با مساوی زمین را ترک کردیم.

یک گل زیبا با ضربه سر زدی و محمد قربانی هم گل دوم را به ثمر رساند و این درخشش بازیکنان ایرانی قابل توجه بود.

بله؛ از روز اولی که به اینجا آمدم توجه خاصی به من و محمد قربانی می‌شد چراکه حضور دو بازیکن ایرانی حتی برای هواداران اورنبورگ هم جالب بود. سابقه داشته بزرگان تیم ملی مثل سردار آزمون و سعید عزت الهی با هم در یک تیم روسی همبازی باشند اما فکر نمی‌کنم این عزیزان در یک بازی همزمان گلزنی کرده باشند و این اتفاق خیلی خاص است. من و محمد تلاش می‌کنیم پرچم ایران در اروپا را بالا نگه داریم و امیدوارم فوتبال ایران سربلند باشد.

جایزه بهترین بازیکن میدان را هم بدست آوردی.

اولین گل همیشه شیرین است اما چیزی که این گل را برایم خاطره‌انگیز کرد، همین جایزه بود. هرچند فوتبال ورزش تیمی است اما دستاوردهای فردی هم موجب انگیزه می‌شود و بابت کسب این افتخار خیلی خوشحالم.

می‌دانی که اگر درخشش تو ادامه دار باشد، قطعا در فهرست تیم ملی هم قرار می‌گیری.

امیرخان قلعه نویی خیلی به من لطف داشته و قبلا هم این موضوع ثابت شده است. ایشان مربی‌ای هستند که جوان‌ها را می‌بینند، به آنها اعتماد می‌کنند و من با حضور در اردوهای قبلی متوجه این نگاه ویژه سرمربی تیم ملی بودم. امیدوارم بتوانم همین روند را ادامه دهم چون افتخاری بزرگتر از پوشیدن پیراهن تیم ملی نیست.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا